Własny sklep w Łodzi z gwarancją 16 tys. przychodu miesięcznie

Materiał informacyjny Żabka Polska Spółka z o.o.
Lech Stawiński jest przykładem przedsiębiorcy, który od 20 lat prowadzi z sukcesem swój biznes w Łodzi. Jak sam mówi czerpie ogromną satysfakcję z tego, że zarządza swoim czasem i cały czas rozwija się zawodowo. W województwie łódzkim jest już kilkuset przedsiębiorców, którzy tak jak on zaufało Żabce i prowadzi swoje sklepy w ramach franczyzy. Sieć gwarantuje stabilność i gwarancję przychodów, co jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach. Jednocześnie zapewnia pełne wsparcie na start – zatowarowany lokal, opiekę partnera oraz szkolenia – wszystko to przy minimalnym wkładzie własnym.

Dołączający do sieci nowi przedsiębiorcy wnoszą wkład własny w wysokości 5 tys. zł, który pokrywa m.in. koszt zakupu kasy fiskalnej oraz koncesji. W zamian Żabka gwarantuje im przychód w wysokości 16 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok prowadzenia działalności oraz w pełni wyposażony i zatowarowany sklep pod znanym szyldem. Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w handlu, ponieważ sieć zapewnia pakiet szkoleń wprowadzających, a w trakcie współpracy możliwość podnoszenia swoich kompetencji w ramach kursów na dedykowanej platformie e-learningowej. Żabka udostępnia franczyzobiorcom swój know-how, pełne zaplecze marketingowe i dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających zarządzanie biznesem, jak aplikacja mobilna Cyberstore, która daje możliwość zdalnego kierowania procesami w sklepie. Sieć wspiera zrzeszonych w niej przedsiębiorców niemal w każdym obszarze funkcjonowania, m.in. poprzez dedykowane im Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz stałą pomoc ze strony partnera ds. sprzedaży.

Lech Stawiński, franczyzobiorca sklepu Żabka z Łodzi, który z siecią związany jest od ponad dwóch dekad przekonuje, że wciąż cieszy go wybrana ścieżka kariery.

Jak zaczęła się Pana współpraca z Żabką?

Z siecią Żabka współpracuję już od blisko 20 lat. Wcześniej przez dłuższy czas związany byłem z sektorem publicznym, jednak zawsze marzyłem o czymś swoim, na co będę miał wpływ. Otworzyłem mały sklepik, jednak nie miałem wówczas środków, na to, aby był to punkt handlowy z prawdziwego zdarzenia, a pragnąłem wciąż się rozwijać. W Łodzi pojawiły się pierwsze sklepy pod szyldem Żabka, obserwowałem ich działalność i postanowiłem sam spróbować.

Co przekonało Pana do współpracy z siecią?

Słyszałem o franczyzie z Żabką, a oferta sieci, w tym wyposażony przez nią sklep, niski wkład własny i szereg szkoleń, przekonały mnie do nawiązania współpracy. Sieć daje naprawdę duże możliwości.

Czy coś jeszcze podoba się Panu jako franczyzobiorcy Żabki?

W prowadzeniu sklepu z Żabką doceniam to, że mogę samodzielnie planować kolejne zadania, stawiać sobie oraz pracownikom cele i wyzwania, a także zarządzać zespołem. Obecnie prowadzę lokale w Łodzi i poza miastem czerpiąc codzienną satysfakcję z tego, czym się zajmuję, oraz jako lokalny przedsiębiorca, tworząc miejsca pracy.

Jak ocenia Pan zmiany, które na przestrzeni trwania współpracy z Żabką zachodzą w sieci?

Żabka rozwija się bardzo szybko, ale zawsze z myślą o ułatwieniu pracy nam, franczyzobiorcom. Dużo inwestuje w szkolenie nas, mamy dostęp do platformy e-learningowej, więc także prowadzący sklepy nie stoją w miejscu dzięki staraniom sieci. Z nowości, które są bardzo pomocne w zarządzaniu przez nas placówkami, na pewno muszę wymienić Centrum Wsparcia Franczyzobiorców. To jednostka, do której mogę zwrócić się z każdym swoim problemem czy zapytaniem, a komunikacja i rozwiązanie kwestii przebiega zawsze szybko i sprawnie. Nie do przecenienia są także ułatwienia w obszarze logistyki – wiemy dokładnie, o której godzinie przyjedzie dostawa, więc nie czekamy na nią cały dzień, otrzymujemy kontakt do kierowcy, a towary są przywożone w specjalnych koszach, co bardzo przyspiesza proces rozładunku. Do tego bardzo intuicyjna aplikacja Cyberstore, która pozwala sprawdzić chociażby stan zatowarowania z poziomu smartfonu. O ulepszeniach wprowadzanych przez Żabkę można by mówić naprawdę długo.

Co powiedziałby Pan osobom szukającym swojej drogi zawodowej lub rozważającym otwarcie sklepu pod szyldem Żabka?

Jak widać na moim przykładzie, z Żabką naprawdę można się rozwijać i samorealizować zawodowo. Do prowadzenia z sukcesem własnego sklepu na pewno przydają się przy tym odpowiednie cechy charakteru, zaangażowanie oraz ciągłe doszkalanie.

Franczyzobiorców Żabki, tak jak wszystkich przedsiębiorców w Polsce, obowiązują jednakowe wymagania prawne związane z działalnością gospodarczą. Do ich obowiązków należy uiszczanie zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, kontrola kosztów, a także wszelkie kwestie pracownicze.

Jeśli chciałbyś poprowadź swój sklep Żabka w Łodzi lub okolicy, dowiedz się więcej na: www.franczyza.zabka.pl oraz www.5000powodow.pl

Dodaj ogłoszenie