Podopieczne trener Edyty Koryzny i współpracującej z nią Sylwii Wlaźlak wyróżniają się na pierwszoligowych parkietach nie tylko dobrą grą, ale i urodą. Dostrzegła to łódzka agencja reklamowa "Niceday" Grzegorza Gruszeckiego, ojca byłego koszykarza ŁKS Karola, która przygotowała miłą niespodziankę.
Kibice Language School Pabianice będą mogli odliczać dni dzielące ich drużynę od upragnionego awansu w efektownym kalendarzu, w którym każdy miesiąc firmują swoim wdziękiem poszczególne zawodniczki i trener Edyta Koryzna. Widać, że koszykówka jest dyscypliną sportową, która podkreśla kobiecość, a wysoki poziom sportowy idzie w parze z urodą.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?